Piegādes izmaksu aprēķināšana un sūtījumu noformēšana UPS ASC

Fromme.cc piedāvā ērtu veidu, kā aprēķināt piegādes izmaksas eksporta, importa un iekšzemes sūtījumiem, pēc tam veicot pasūtījuma noformēšanu un apmaksu tiešsaistē. Sistēma ņem vērā pamata tarifus un individuālas atlaides līgumklientiem, kas ir UPS autorizēti pakalpojumu sniedzēji – UPS ASC. Klientiem bez līguma ir iespēja saņemt tarifus ar sveiciena atlaidi – Welcome bonus.

Ar Fromme.cc palīdzību lietotājs saņem:
  • Tūlītēju tarifu aprēķinu bez darbinieku iesaistīšanās
  • Vienotu interfeisu aprēķinam, noformēšanai un apmaksai
  • Kurjera izsaukšanu un transporta etiķešu izveidi tiešsaistē
Papildu informācijas pieprasījums

Fromme.cc galvenās funkcijas

  • Tūlītēja sūtījuma cenas aprēķināšana tiešsaistē
  • Sūtījuma noformēšana pašam
  • Kurjera izsaukšana vai patstāvīga nodošana
  • Transporta etiķetes saņemšana e-pastā
  • Izvēlētā pakalpojuma tiešsaistes apmaksa
Fromme.cc: UPS ASC delivery quote, discount and shipment tool

Mūsdienīgi risinājumi automatizācijai un stabilitātei

Fromme.cc: An online system for calculating shipping costs, discounts, and processing UPS ASC shipments
  • Pasūtītāja un izpildītāja personāla laika ietaupījums
  • Cenu noteikšanas caurspīdīgums un ticamība
  • Integrācija ar ERP un e-commerce caur API
  • Sistēmas pieejamība 24/7 režīmā

Calculator

Viss sākas ar aprēķinu! Pirmajā solī nepieciešams ievadīt pamatdatus par sūtītāju un saņēmēju, kā arī galvenos sūtījuma parametrus, piemēram, izmērus un svaru. Balstoties uz sniegto informāciju, tiek noteikti pieejamie pakalpojumu veidi un to izmaksas.

Services

Lai izvēlētos piemērotu pakalpojuma līmeni, jāpievērš uzmanība ne tikai cenai, bet arī sagaidāmās piegādes datumam un laikam! Fromme.cc vienmēr ieteiks visbalansētāko variantu un nepalaidīs garām ātrāko!
Klientiem ar atsevišķiem līgumiem ir iespēja ievadīt atlaides kodu* un iegūt piekļuvi individuālajiem tarifiem.
*Atlaides kods tiek izsniegts klientam pēc pieprasījuma UPS ASC pārdošanas nodaļā.

Shipping details

Svarīgi pareizi precizēt sūtītāja un saņēmēja datus! Lauku pareiza aizpildīšana veicina savlaicīgu un precīzu piegādi.

Nelielas drukas kļūdas adresē vai saņēmēja vārdā nesavērs sūtījumu ceļā, taču nopietnas kļūdas un neprecizitātes, kā arī trūkstoša informācija var izraisīt piegādes termiņa pagarināšanos vai sūtījuma atgriešanu.
  • Street address — iela, mājas numurs, dzīvokļa vai biroja numurs. Lietojiet pilnus vietējos toponīmu nosaukumus, netulkojiet tos! Nelietojiet diakritiskos simbolus, lietojiet tikai latīņu burtus! Neievietojiet informāciju par stāviem, durvju kodiem utt.
  • Full name or Company name — saņēmēja un sūtītāja pilns vārds; saņēmēja un sūtītāja pilns uzņēmuma nosaukums.
  • Contact name — pilns kontaktpersonas vārds un uzvārds, ja piegāde tiek veikta uz uzņēmumu.
  • Phone — tālruņa numurs starptautiskajā formātā ar valsts kodu.
  • E-mail — korekta e-pasta adrese.

Payment

Sūtījuma detaļu pārbaude un apstiprināšana. Norādītās informācijas pārbaudei jāpievērš īpaša uzmanība, lai izvairītos no kļūdām!
  • Pārbaudiet sūtījuma datus: sūtījuma svars un maršruts — no kurienes notiek sūtīšana un uz kurieni.
  • Pārliecinieties par izvēlētā pakalpojuma veida pareizību: norādīts tarifs un aptuvenais piegādes datums. Ja nepieciešamas izmaiņas, ir iespēja atgriezties vienu soli atpakaļ un izvēlēties citu pakalpojuma veidu.
  • Izvēlieties sūtījuma nodošanas veidu: sūtījuma nodošana UPS pats vai kurjera ierašanās ieplānošana.
  • Iepazīstieties ar sūtījuma galīgajām izmaksām.
* Pirms trīs obligāto atzīmju ievietošanas uzmanīgi pārliecinieties, ka jūs patiešām piekrītat visiem norādītajiem nosacījumiem.

  • Izlasiet konfidencialitātes politiku, lai saprastu, kā tiks apstrādāti jūsu dati.
  • Pārbaudiet, vai sūtījumā nav aizliegtu priekšmetu saskaņā ar pārvadātāja noteikumiem.
  • Pārliecinieties, ka visa ievadītā informācija ir korekta, jo no tā atkarīgs veiksmīgs sūtīšanas un piegādes process.
  • Ievietojiet trīs obligātās atzīmes: piekrišana datu apstrādei, apstiprinājums par aizliegtu priekšmetu neesamību un ievadītās informācijas pareizību — bez tiem maksājuma poga nebūs aktīva.
Lai veiktu maksājumu, izvēlieties visērtāko no piedāvātajiem veidiem — kredītkarte, internetbanka, PayPal, Apple Pay.

Your waybill

Pēc maksājuma apstiprināšanas tiek ģenerēts sūtījums un tam paredzētā pavadzīme, ar iespēju to lejupielādēt vai nosūtīt uz norādīto e-pasta adresi.

Kā tas darbojas

Sūtīt pakas ar Fromme.cc ir vienkārši!
  • Datu ievade

    Aizpildiet sūtītāja un saņēmēja laukus: valsts, pilsēta, pasta indekss. Norādiet iepakojuma veidu, izmērus un svaru. Nospiediet “Turpināt”.
    1
  • Izmaksu aprēķins

    Sistēma parādīs pieejamos pakalpojumus, termiņus un cenas. Izvēlieties jūsu vajadzībām vispiemērotāko pakalpojuma veidu, ņemot vērā piedāvāto datumu, piegādes laiku un cenu.
    2
  • Atlaides pēc līguma

    Ja jums ir noslēgts tiešais līgums ar UPS ASC, ievadiet atlaides kodu*. Sistēma pārrēķinās sūtījuma izmaksas, ņemot vērā līguma nosacījumus.
    3
  • Welcome bonus

    Lietotājiem bez līguma ir paredzēta iepazīšanās atlaide gandrīz visos maršrutos, tā tiks piemērota automātiski.
    4
  • Datu pārbaude

    Aizpildiet sūtītāja un saņēmēja datus, produkta aprakstu — pievērsiet pienācīgu uzmanību ievadītās informācijas precizitātei. Tas paātrinās piegādi!

    5
  • Apmaksa un pabeigšana

    Izvēlieties piemērotu apmaksas veidu un veiciet to. Nākamajā solī saņemsiet izsekošanas numuru un rēķinu. To var saņemt arī e-pastā.
    6
* Atlaides kods tiek izsniegts klientam pēc pieprasījuma UPS ASC pārdošanas nodaļā.

Fromme.cc priekšrocības

Sūtīšana ar UPS ASC ir vienkārša!
  • Tūlītēja piegādes izmaksu aprēķināšana

    • Aktuālo tarifu noteikšana, pamatojoties uz sūtījuma parametriem un izvēlēto virzienu.
    • Individuālo atlaižu uzskaite, kas piešķirtas klientam saskaņā ar līgumu.
    • Nav nepieciešams izmantot sarežģītus palīgmateriālus, tabulas vai programmatūras rīkus.
  • Atbilstošo pakalpojumu izvēle

    • Pieejamo UPS piegādes pakalpojumu salīdzinājums ar konkrētu piegādes termiņu norādīšanu.
    • Iepakojuma veida un tā izmēru norādīšana, kopējais iepakojumu skaits sūtījumā.
    • Papildu pakalpojumu izvēle, piemēram, piegādes apstiprinājums, privāta adrese u.c.
  • Integrācija caur API

    • Automātiska izmaksu aprēķināšana reālajā laikā.
    • Integrācija ar klienta iekšējām sistēmām, ieskaitot ERP sistēmas un interneta veikalus.
    • Bezšuvju integrācija ar jau esošajiem risinājumiem.
    • Efektivitātes paaugstināšana un manuālas datu apstrādes samazināšana.
  • Laika un resursu ietaupījums

    • Sistēma izslēdz resursu izdevumus par tarifu patstāvīgu analīzi, piegādes nosacījumu meklēšanu, vēršanos pie pārdošanas nodaļas vai starpniekiem.
    • Lai noteiktu klienta cenu, nav nepieciešama partnerorganizācijas pārdošanas menedžera līdzdalība.
    • Piekļuve konkrēta sūtījuma aktuālajām sūtīšanas izmaksām 24/7 režīmā.

Bieži uzdotie jautājumi