ievēro distānci
Attālinātā skaitītāju rādījumu pieņemšana
un apstrāde
integrējiet ar savu datubāzi vienas dienas laikā
Mūsu risinājums ļauj saņemt ūdens, gāzes, siltuma skaitītāju rādījumus no jūsu klientiem caur īsziņu un nodot tos tieši jūsu datubāzē vajadzīgajā formātā
Saņemiet rādījumus no klientiem viņiem ērtā ceļā!
1
Klients suta SMS
Klientam ir iespēja nodot visus rādījumus vienā īsziņā, izmantojot jebkuru Latvijas mobilo sakaru operatora tīklu un telefonu
2
Mēs veicam apstrādi
Mūsu viedie algoritmi apstrādā saņemto informāciju, analīzē vai tā atbilst prasībām, informē klientu un saglābā rādījumus
3
Jūs saņemsiet datus
Reizi mēnesī vai cik bieži jūs gribat, jūs saņemsiet strukturētu CSV- vai XML-datni ar apstrādātiem skaitītāju rādījumiem

XML-datnes piemērs:


XML-datne tiek ģenerēta pēc apsaimniekotāja rīcības un tajā tiek izvietoti visi esošie dati par norādīto periodu.


<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <info> <client>Nosaukums</client> <user> <Id>klienta-numurs</Id> <date>2020-05-11</date> <meter>910910</meter> <value>1078.635</value> </user> <user> <Id>klienta-numurs</Id> <date>2020-05-11</date> <meter>167053</meter> <value>547.832</value> </user> </info>

Viedie datu apstrādes algoritmi


Klienti bieži kļūdas lai arī viņiem gribas nodot informāciju pareizi.


Mūsu algoritmi spēj atpazīt decimālus komatus un punktus, skaitītāja numura esamību, klienta numura pareizrakstību utt.


Ja algoritms nevarēs atpazīt SMS saturu, tas tiek pārsūtīts apsaimniekotāja operatoram manuālai apstrādei. Klientam tiks nosūtīta atsevišķa īsziņa ar informāciju vai saturs bija atpazīts veiksmīgi vai nē.

CSV-datnes piemērs:


CSV-datne tiek ģenerēta pēc apsaimniekotāja rīcības un tajā tiek izvietoti visi esošie dati par norādīto periodu.

klienta kods; skaitītāja numurs 1; skaitītāja numurs X; 111111; 222222222; 000,001;

Īsziņas piemērs


Īsziņa tiek sūtīta uz īso numuru, izmantojot apsaimniekotāja nosaukumu, klienta kodu, skaitītāju numurus un to rādījumus


SMS teksta piemērs:

nosaukums klienta-kods sk.numurs = sk.rādījums sk.numurs = sk.rādījums

Īsziņas tekstā iespējams atkārtot tik daudz skaitītāju, cik vajadzes klientām.

Kādas ir paredzētas izmaksas?
Jūs varat izvēlēties jums un jūsu klientiem ērtāku apmaksas plānu.
Tarifi
Starter
Norma
Extra
0,00 €
100,00 €
300,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
Abonēšanas maksa
10,00 €
60,00 €
150,00 €
100
1000
3000
Atbalsts
pa e-pastu
pa e-pastu
pa e-pastu, tālr.
Viena dzīvokļa rādījumu nodošanas relatīva cena
(aprēķināts uz 24. mēnešiem)
0,15
0,065
0,055 €
Visas cenas norādītas bez PVN

Integrācijas maksa


Plānā "Starter" iekļauta standarta funkcionalitāte - eksports uz CSV-failu.


Plāna "Norma" integrācijas maksas ietvaros mēs pielāgosim īsziņas saturu un to atpazīšanu, kā arī vienu no esošiem failu formātiem tā, lai pārvaldnieka aprēķinu sistēmā būtu iespēja to importēt ar vienu klikšķi.


Plāna "Extra" integrācijas maksas ietvaros mēs pielāgosim īsziņas saturu un to atpazīšanu, kā arī vienu no esošiem formātiem vai integresim jaunu formātu tā, lai pārvaldnieka aprēķinu sistēmā būtu iespēja to importēt ar vienu klikšķi.

Īsziņas cena klientiem


Par SMS nosūtišanu uz īso numuru netiek iekasēta papildus maksa. Taču klienta mobilo sakaru operators var ņemt par to maksu, balstoties uz tarifa plāna un līguma nosacījumiem.

Iekļauts SMS daudzums


Plānā ietverts saņemto īsziņu un uz to nosūtīto atbilžu daudzums. Par SMS daudzumu virs limīta tiek iekasēta papildus maksa - 0.05 EUR par īsziņu.

Individuālais pārvaldnieka kods


Jūsu organizācijai tiek izdots individuālais kods lai atpazītu tieši jums nosūtītu informāciju.

Pašapkalpošanās portāls


Administratīvā web-lapa, kur jūs varat lejupielādēt saņemtus rādījumus.

Kļūdu paziņojums operatoram


Gadījumā ja mūsu viedie algoritmi neatpazīs īsziņas saturu vai klients nosūtīs kļūdaino saturu, teksts no SMS tiek pārsūtīts jūsu operatoram manuālai apstrādei.

Biežāk uzdotie jautājumi
Apsaimniekotājs:
Kāpēc mums jāizmanto jūsu risinājumu nevis parasto e-pastu?
Atbalsta dienests:
Saņemot atbildes e-pastā jūsu darbiniekiem būs jāšķiro un jāsavāc informācija manuāli. Ka arī ne visiem klientiem vēl joprojām ir pieejams internets, bet parastais mobilais telefona aparāts un iespēja nosūtīt SMS ir visiem.
Apsaimniekotājs:
Kā mēs varam paziņot klientiem par iespēju nodot rādījumus, izmantojot īsziņas?
Atbalsta dienests:
Gadījumā, ja jums jau ir pieejami jūsu klienta mobilo tālruņu numuri, mēs varam nodrošināt SMS izsūtīšanu lai paziņot klientus par jaunumiem un izmaiņām.
Klients:
Kas ir atbildīgs par datu pareizību?
Atbalsta dienests:
Klients ir atbildīgs par SMS saturu. Ir svarīgi pareizi norādīt klienta numuru, skaitītāju numurus un to rādījumus. Par datu apstrādi un aprēķiniem ir atbildīgs apsaimniekotājs. Mēs esam atbildīgi par saņemtas īsziņas satura analīzi, apstrādi un pārsūtīšanu apsaimniekotājam, kā arī par klienta apziņošanu par rezultātiem — vai saturs veiksmīgi atpazīts, vai nē.
Uzsākt sadarbību
Vārds
Uzņemums
e-pasts
Tālr. numurs
Komentārs