XML-datne tiek ģenerēta pēc apsaimniekotāja rīcības un tajā tiek izvietoti visi esošie dati par norādīto periodu.
Klienti bieži kļūdas lai arī viņiem gribas nodot informāciju pareizi.
Mūsu algoritmi spēj atpazīt decimālus komatus un punktus, skaitītāja numura esamību, klienta numura pareizrakstību utt.
Ja algoritms nevarēs atpazīt SMS saturu, tas tiek pārsūtīts apsaimniekotāja operatoram manuālai apstrādei. Klientam tiks nosūtīta atsevišķa īsziņa ar informāciju vai saturs bija atpazīts veiksmīgi vai nē.
CSV-datne tiek ģenerēta pēc apsaimniekotāja rīcības un tajā tiek izvietoti visi esošie dati par norādīto periodu.
Īsziņa tiek sūtīta uz īso numuru, izmantojot apsaimniekotāja nosaukumu, klienta kodu, skaitītāju numurus un to rādījumus
SMS teksta piemērs:
Īsziņas tekstā iespējams atkārtot tik daudz skaitītāju, cik vajadzes klientām.
Plānā "Starter" iekļauta standarta funkcionalitāte - eksports uz CSV-failu.
Plāna "Norma" integrācijas maksas ietvaros mēs pielāgosim īsziņas saturu un to atpazīšanu, kā arī vienu no esošiem failu formātiem tā, lai pārvaldnieka aprēķinu sistēmā būtu iespēja to importēt ar vienu klikšķi.
Plāna "Extra" integrācijas maksas ietvaros mēs pielāgosim īsziņas saturu un to atpazīšanu, kā arī vienu no esošiem formātiem vai integresim jaunu formātu tā, lai pārvaldnieka aprēķinu sistēmā būtu iespēja to importēt ar vienu klikšķi.
Par SMS nosūtišanu uz īso numuru netiek iekasēta papildus maksa. Taču klienta mobilo sakaru operators var ņemt par to maksu, balstoties uz tarifa plāna un līguma nosacījumiem.
Plānā ietverts saņemto īsziņu un uz to nosūtīto atbilžu daudzums. Par SMS daudzumu virs limīta tiek iekasēta papildus maksa - 0.05 EUR par īsziņu.
Jūsu organizācijai tiek izdots individuālais kods lai atpazītu tieši jums nosūtītu informāciju.
Administratīvā web-lapa, kur jūs varat lejupielādēt saņemtus rādījumus.
Gadījumā ja mūsu viedie algoritmi neatpazīs īsziņas saturu vai klients nosūtīs kļūdaino saturu, teksts no SMS tiek pārsūtīts jūsu operatoram manuālai apstrādei.