ievēro distānci

Attālinātā skaitītāju rādījumu pieņemšana
un apstrāde

integrējiet ar savu datubāzi vienas dienas laikā
Mūsu risinājums ļauj saņemt ūdens, gāzes, siltuma skaitītāju rādījumus no jūsu klientiem caur īsziņu un nodot tos tieši jūsu datubāzē vajadzīgajā formātā
Saņemiet rādījumus no klientiem viņiem ērtā ceļā!
1
Klients suta SMS
Klientam ir iespēja nodot visus rādījumus vienā īsziņā, izmantojot jebkuru Latvijas mobilo sakaru operatora tīklu un telefonu
2
Mēs veicam apstrādi
Mūsu viedie algoritmi apstrādā saņemto informāciju, analīzē vai tā atbilst prasībām, informē klientu un saglābā rādījumus
3
Jūs saņemsiet datus
Reizi mēnesī vai cik bieži jūs gribat, jūs saņemsiet strukturētu CSV- vai XML-datni ar apstrādātiem skaitītāju rādījumiem
Kādas ir paredzētas izmaksas?
Jūs varat izvēlēties jums un jūsu klientiem ērtāku apmaksas plānu.
Tarifi
Starter
Norma
Extra
0,00 €
100,00 €
300,00 €
0,00 €
0,00 €
0,00 €
Abonēšanas maksa
10,00 €
60,00 €
150,00 €
Atbalsts
pa e-pastu
pa e-pastu
pa e-pastu, tālr.
Viena dzīvokļa rādījumu nodošanas relatīva cena
(aprēķināts uz 24. mēnešiem)
0,15
0,065
0,055 €
Visas cenas norādītas bez PVN
Biežāk uzdotie jautājumi
  • Apsaimniekotājs:
    Kāpēc mums jāizmanto jūsu risinājumu nevis parasto e-pastu?
    Atbalsta dienests:
    Saņemot atbildes e-pastā jūsu darbiniekiem būs jāšķiro un jāsavāc informācija manuāli. Ka arī ne visiem klientiem vēl joprojām ir pieejams internets, bet parastais mobilais telefona aparāts un iespēja nosūtīt SMS ir visiem.
  • Apsaimniekotājs:
    Kā mēs varam paziņot klientiem par iespēju nodot rādījumus, izmantojot īsziņas?
    Atbalsta dienests:
    Gadījumā, ja jums jau ir pieejami jūsu klienta mobilo tālruņu numuri, mēs varam nodrošināt SMS izsūtīšanu lai paziņot klientus par jaunumiem un izmaiņām.
  • Klients:
    Kas ir atbildīgs par datu pareizību?
    Atbalsta dienests:
    Klients ir atbildīgs par SMS saturu. Ir svarīgi pareizi norādīt klienta numuru, skaitītāju numurus un to rādījumus. Par datu apstrādi un aprēķiniem ir atbildīgs apsaimniekotājs. Mēs esam atbildīgi par saņemtas īsziņas satura analīzi, apstrādi un pārsūtīšanu apsaimniekotājam, kā arī par klienta apziņošanu par rezultātiem — vai saturs veiksmīgi atpazīts, vai nē.
Uzsākt sadarbību